пʼятницю, 13 березня 2020 р.

Для учнів 8 класу

13.03.2020. Тема "Моніторинг навколишнього середовища" 
(дату і тему записуємо в зошит)
Прочитати параграф 47.
Виписати в зошит і вивчити основні терміни.
Переглянути відео

16.03.2020. Тема "Природно-заповідний фонд України." Практична робота 10. Позначення на контурній карті об'єктів природно-заповідного фонду України.
(дату і тему записуємо в зошит)
Прочитати параграф 48.
Виписати в зошит і вивчити основні терміни.
Переглянути відео
Практична робота 10. (підручник с. 234)
Виконати інтерактивну вправу

20.03.2020. Тема "Природно-заповідні об'єкти своєї місцевості". Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
Перевірка домашнього завдання. Пройти тест.
Прочитати статтю. Виписати у зошит об'єкти природно-заповідного фонду нашої Байковецької громади. Дати характеристику одного з них.
Виконати дослідження (підручник с. 229).
Виконати інтерактивну вправу  Розподілити перераховані  природні об'єкти до певних категорій.
Повторити параграфи 32-48.


30.03.2020. Тема "Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Зміна кількості населення в світі та Україні".
Перевірка домашнього завдання. Виконати тест.
Переглянути навчальне відео.
Прочитати параграф 49.
Виписати в зошит і вивчити такі визначення: демографія, природний рух населення, механічний рух населення, демографічний вибух.
Записати в зошит формулу на визначення природного приросту (ПП=Н - С) - підручник с. 238.
Демографічна ситуація  у 2019 році
Чисельність наявного населення в Україні, за оцінкою, на 1 січня 2020 р. становила 41902,4 тис. осіб. 
Упродовж 2019 р. чисельність населення зменшилася на 250,8 тис. осіб. 

Виконати завдання із рубрики "Шукайте і інтернеті" з підручника с. 241. Зайти на інтернет-сервіс - лічильник населення світу в реальному часі (country meters).

03.04.2020. Тема "Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика".
1. Прочитати параграф 51. У зошит випишіть визначення "міграції", "еміграція", "імміграція".
2. Перегляньте навчальні відео: 
https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8  (перегляньте до 3 хв. 48 с.)
https://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2k 

3. Накресліть схему в зошиті "Види міграцій" (підручник с. 248) 
4. Українська діаспора. Запишіть схему:
               
06.04. Тема "Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення". Практична робота 11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
1. Перегляньте навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8 (починаючи з 3 хв. 48 с.)
https://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yo 
2. Опрацюйте параграф 50 та опорну схему "Статево-віковий склад населення" (табл.9 - с. 242 підручника).

3. Випишіть у зошит і вивчіть основні терміни.
3. Виконайте практичну роботу № 11 «Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу». (с. 247 підручника)

Практичну роботу виконуйте на окремому подвійному листку!

10.04. Тема "Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі й Україні"
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ (до 6хв10сек)
2. Опрацюйте параграф 52.
3. Запишіть у зошит і вивчіть формулу густоти населення: Г = Н:П. (с. 254 підручника). Виконайте завдання 4 (с. 257 підручника)
4. Пройти тест. Завдання необхідно виконати до  13 квітня 10:00 

13.04. Тема "Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями". 
1. Перегляньте відео за посиланням, про класифікацію міст і сіл в світі (з 6 хв. 04 с. до 7 хв. 03 с.)
2. Прочитати параграф 53.
3. Виконайте письмово завдання: 
3.1. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за чисельністю, установіть зайве місто: 
Наприклад: Умань – середнє місто за чисельністю.
1. Київ, Тернопіль, Харків.
2. Одеса, Київ, Помічна.
3. Дніпро, Умань, Мукачеве.
4. Берегове, Ужгород, Трускавець.
5. Запоріжжя, Львів, Миколаїв.

3.2. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за функціями, установіть зайве місто: 
Наприклад: Моршин – курортне місто
1. Знам’янка, Жмеринка, Трускавець
2. Чоп, Кривий Ріг, Маріуполь.
3. Шостка, Балаклія, Хорол.
4. Вінниця, Конотоп, Хмельницький
5. Хмільник, Миргород, Кривий Ріг.


17.04. Тема "Міське і сільське населення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють".
1. Перегляньте відео за посиланням (з 7 хв. 03 с.)
2. Прочитати параграф 54.
3. Які особливості характерні для кількості сільського населення
а) у високорозвинутих країнах
б) у країнах, що розвиваються
4. Наведіть приклади країн світу, для яких характерні різні форми розселення сільського населення
а) групова (села) – …
б) розсіяна (ферми) – …
в) кочова – …
5. Дайте визначення термінів у зошиті - рурбанізація, субурбанізація, хибна урбанізація.





24.04. Тема: «Етноси.Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни»
1. Виконайте тест з теми "Розселення" (перевірка д\з)
Щоб доєднатися 
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  hmw979
2. Опрацюйте параграф 55 підручника.
3. Перегляньте відео про етнічний склад населення світу до 4 хв. 33 с.
4. Складіть зв’язну розповідь, використавши отримані слова: понад, населення, 90%, одна, Ісландія, Ірландія, Японія, нації, незначна, країна. Про який тип країн від національного складу йшлося у вашій розповіді.

27.04. Тема "Національний склад населення України:особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи".
Опрацювати параграф 56.
Переглянути відеоуроки і виписати основні терміни і схеми
   


04.05. Тема. Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.
1   1.Опрацюйте параграф 57 підручника.Запишіть у зошит класифікацію мал.     208
2.     Перегляньте відео про релігійний склад населення світу з 4 хв. 34 с. https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
3.     Перегляньте відео про релігійний склад населення світу та України https://www.youtube.com/watch?v=yZZEUQzzVkg
4.     Ознайомтеся з матеріалами щодо динаміки зростання чисельності віруючих різних конфесій у світі за посиланням https://slovoproslovo.info/majbutnie-svitovykh-relihij-prohnozy-zrostannia-naselennia-2010-2050/.
5. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
     6. Виконайте тест 
Щоб доєднатися
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  tqr832


08.05. Тема. Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічне активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення.
1.     Опрацюйте параграф  58 підручника.
2.     Перегляньте відео про трудові ресурси та зайнятість населення https://www.youtube.com/watch?v=jn3CjwHNUKo
3.     Перегляньте відео про трудові ресурси та зайнятість населення в Україні та світі https://www.youtube.com/watch?v=XEyGu9tZXik
4.     Виконайте письмо. З’ясуйте, до яких категорій населення щодо працездатності належать такі люди:
·        Тамарі Леонідівні 64 роки. Вона працює директором однієї зі столичних шкіл;
·        Олені Вікторівні 35 років. Вона – домогосподарка, доглядає за двома дітьми;
·        Галина Йосипівна, вийшовши на пенсію за віком, вирішила навчати онука англійської мови;
·        Дмитрові 23 роки. Він – студент денної форми навчання одного зі столичних університетів;
·        Дмитру Федоровичу 45 років. Він живе у селі й працює на присадибній ділянці, забезпечуючи себе продуктами харчування;
·        Марині Іванівні 42 роки. Вона – інвалід І групи;
·        Микола закінчив інститут і шукає роботу за фахом;
·        Світланці 17 років. Вона закінчує середню школу;
·        Катрусиній мамі 48 років. Вона 20 років працювала на шкідливому виробництві й вийшла на пільгову пенсію;
·        Христині 28 років. Її скоротили на роботі, але вона не зареєстрована на біржі праці;
·        Петрові 14 років. Він навчається у вечірній школі і працює кур’єром у видавництві;
·        Таїсія Антонівна, вийшовши на пенсію за віком, займається волонтерською діяльністю.
5.     Виконайте письмово. Поміркуйте, чи здійснює безробіття руйнівний вплив на економіку України.
6. Повторити параграфи 49-58. Виконайте підсумковий тест по темі "Населення України та світу" за посиланням.

Немає коментарів:

Дописати коментар